دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

 آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها102
تعداد مقالات1,137
تعداد مشاهده مقاله1,045,581
تعداد دریافت فایل اصل مقاله863,619

1.

A Comparative Study of the Impact of Explicit Instruction, Input Enhancement, and Guided Discovery on Iranian EFL Learners’ Passive Voice Production: A Computer-Assisted Language Learning Approach

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 فروردین 1403
Sepideh Rafiei Sakhaei؛ Biook Behnam؛ Zohreh Seifoori

2.

Enhancing English Vocabulary Retention Among Iranian Trainee Teachers Through Literature-Based Interactive Input-Output Tasks

دوره 10، شماره 1، تیر 2022، صفحه 57-78
Sara Salehpour؛ Biook Behnam؛ Zohreh Seifoori

3.

Postgraduate English Students’ Metacognitive Awareness of Reading Strategies and Their Reading Comprehension: A Comparative Study

دوره 3، شماره 1، خرداد 2015، صفحه 117-134
Zohreh Seifoori

4.

Procrastination in Language Learning Process: A Constructive Strategy or Merely a Destructive Time Loss?

دوره 9، شماره 1، تیر 2021، صفحه 243-259
Saber Khooei-Oskooei؛ Saeideh Ahangari؛ Zohreh Seifoori

5.

The Intervention of Criteria-Referenced Self-Assessment in Developing the Accuracy, Lexical Resource, and Coherence of Advanced Iranian EFL Learners’ Writing: Shared vs. Independent Tasks

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 فروردین 1403
Sanaz Sabermoghaddam Roudsari؛ Behrooz Azabdaftari؛ Zohreh Seifoori


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب