دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

 آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها102
تعداد مقالات1,141
تعداد مشاهده مقاله1,048,863
تعداد دریافت فایل اصل مقاله868,031

1.

Comparative Effects of Teacher-Directed and Collaborative Reading on EFL Learners’ Receptive Skills

دوره 9، شماره 1، تیر 2021، صفحه 11-32
Ensiye Niknahad؛ Zohre Mohamadi

2.

Instructors and Students’ Use of Literal, Reorganization, and Inferential Reading Strategies

دوره 8، شماره 2، دی 2020، صفحه 179-196
Nur Izzati Azman؛ Mansour Amini؛ Lin Siew Eng؛ Masoumeh Alavi

3.

The Effect of Explicit Teaching of Textual Metadiscourse on ESAP Reading Comprehension Performance of Iranian University Students

دوره 2، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 77-90
Mohammadreza Negahi؛ Naser Nouri


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب