تعداد نشریات | 7 |
تعداد شمارهها | 102 |
تعداد مقالات | 1,142 |
تعداد مشاهده مقاله | 1,049,213 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 868,671 |
1. | Comparative Effects of Teacher-Directed and Collaborative Reading on EFL Learners’ Receptive Skills | |
دوره 9، شماره 1، تیر 2021، صفحه 11-32 | ||
Ensiye Niknahad؛ Zohre Mohamadi | ||
2. | Instructors and Students’ Use of Literal, Reorganization, and Inferential Reading Strategies | |
دوره 8، شماره 2، دی 2020، صفحه 179-196 | ||
Nur Izzati Azman؛ Mansour Amini؛ Lin Siew Eng؛ Masoumeh Alavi | ||
3. | The Effect of Explicit Teaching of Textual Metadiscourse on ESAP Reading Comprehension Performance of Iranian University Students | |
دوره 2، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 77-90 | ||
Mohammadreza Negahi؛ Naser Nouri | ||