دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

 آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها102
تعداد مقالات1,137
تعداد مشاهده مقاله1,045,505
تعداد دریافت فایل اصل مقاله863,512

1.

An Investigation of the Intervention of Zimmerman & Hutchin’s (2003) Information Synthesization vs. Visualization on Iranian Undergraduate ESP Accounting Learners’ Reading Comprehension Achievement Across Gender

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 93-109
Somayeh Sheikhpour Ahandani؛ Mohammad Reza Khodareza

2.

Differences in the Use of Multiple-choice Test-taking Strategies by Iranian EFL Learners Regarding Reading Comprehension Ability

دوره 4، شماره 1، خرداد 2016، صفحه 99-108
Dr. Esmaeel Nourmohammadi؛ Laya Tahami

3.

Exploring Reading Comprehension Needs of Yasouj EAP Students of Persian Literature

دوره 5، شماره 1، خرداد 2017، صفحه 89-98
Abdolvahed Zarifi؛ Elahe Asadpour

4.

Investigating the Effect of Changing Answers in Multiple-Choice Questions of Reading and Listening Tests in EFL Context

دوره 3، شماره 2، آذر 2015، صفحه 11-24
Parviz Ajhideh؛ Solmaz Saeeidi Manesh

5.

Postgraduate English Students’ Metacognitive Awareness of Reading Strategies and Their Reading Comprehension: A Comparative Study

دوره 3، شماره 1، خرداد 2015، صفحه 117-134
Zohreh Seifoori

6.

The Effect of Read-Aloud Method on Iranian EFL Learners' Reading Comprehension

دوره 4، شماره 2، آذر 2016، صفحه 81-100
Dr. Ali Mohammad Fazilatfar؛ Hossein Kargar Behbahani

7.

The Role of Guided Reading Method in Reading Comprehension Improvement of Iranian Oil and Gas Industry Engineers

دوره 10، شماره 2، دی 2022، صفحه 53-70
Leila Dobakhti؛ Mahshid Panahi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب