دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

 آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها104
تعداد مقالات1,152
تعداد مشاهده مقاله1,061,031
تعداد دریافت فایل اصل مقاله889,112
Farrokhi, Farahman, Mohammadbagheri-Parvin, Leila. (1402). Iranian EFL Instructors’ Practical Adherence to Postmethod and Critical Pedagogy. , 11(1), 103-120. doi: 10.22049/jalda.2023.28258.1513
Farahman Farrokhi; Leila Mohammadbagheri-Parvin. "Iranian EFL Instructors’ Practical Adherence to Postmethod and Critical Pedagogy". , 11, 1, 1402, 103-120. doi: 10.22049/jalda.2023.28258.1513
Farrokhi, Farahman, Mohammadbagheri-Parvin, Leila. (1402). 'Iranian EFL Instructors’ Practical Adherence to Postmethod and Critical Pedagogy', , 11(1), pp. 103-120. doi: 10.22049/jalda.2023.28258.1513
Farrokhi, Farahman, Mohammadbagheri-Parvin, Leila. Iranian EFL Instructors’ Practical Adherence to Postmethod and Critical Pedagogy. , 1402; 11(1): 103-120. doi: 10.22049/jalda.2023.28258.1513


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب