تعداد نشریات | 7 |
تعداد شمارهها | 102 |
تعداد مقالات | 1,142 |
تعداد مشاهده مقاله | 1,049,208 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 868,664 |
1. | EFL Writing Skill Instruction in the Light of TBLT-Synthesized Collaborative Dialogue: Spotting Learners’ Achievements and Teachers’ Perceptions | |
دوره 11، شماره 1، شهریور 2023، صفحه 141-160 | ||
Haniyeh Shirazifard؛ Gholam-Reza Abbasian؛ Ahmad Mohseni | ||
2. | Involving self-, peer-, and teacher-assessment in a writing course: A cross comparison and reflection of students’ perceptions | |
دوره 5، شماره 1، خرداد 2017، صفحه 3-26 | ||
Gholam-Reza Abbasian؛ Maryam Khezrinejad؛ Mojtaba Teimourtash | ||
3. | The Role of Dialogic Blogs in Learners' Writing Achievement | |
دوره 7، شماره 2، آذر 2019، صفحه 47-60 | ||
Mahnaz Moayeri؛ Davood Mashhadi Heidar | ||