تعداد نشریات | 5 |
تعداد شمارهها | 112 |
تعداد مقالات | 1,265 |
تعداد مشاهده مقاله | 1,232,384 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,091,122 |
1. | Effect of Metacognitive Strategy Training and Perfectionism on Listening Comprehension Sub-Processes | |
دوره 2، شماره 2، آذر 2014، صفحه 11-20 | ||
Davoud Amini؛ Mahya Shamlou | ||
2. | How Shifting from Teaching Arabic or Persian to English Prompts the professional Identity: A Thematic Study | |
دوره 9، شماره 1، تیر 2021، صفحه 121-141 | ||
Farzad Rostami؛ Mohammad Hossein Yousefi؛ Davoud Amini | ||
3. | JALDA's Interview with Professor Behrooz Azabdaftari | |
دوره 11، شماره 1، تیر 2023، صفحه 5-7 | ||
behrooz azabdaftari؛ Davoud Amini | ||
4. | JALDA's Interview with Professor Jean-Marc Dewaele | |
دوره 10، شماره 1، تیر 2022، صفحه 3-12 | ||
Jean-Marc Dewaele؛ Davoud Amini | ||
5. | JALDA's Interview with Professor Massoud Rahimpour | |
دوره 9، شماره 1، تیر 2021، صفحه 5-9 | ||
Massoud Rahimpour؛ Davoud Amini | ||
6. | Motivational Determinants of Code-Switching in Iranian EFL Classrooms | |
دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 151-173 | ||
Shahla Nazeri؛ Davoud Amini؛ Farzad Salahshoor | ||
7. | Teacher and Learner in Humanistic Language Teaching | |
دوره 2، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 13-24 | ||
Davoud Amini؛ Mansour Amini | ||
8. | Textuality: The ‘form’ to Be Focused on in SLA | |
دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 7-19 | ||
Kazem Lotfipour-Saedi؛ Davoud Amini | ||
9. | The Effects of Task Complexity on Input-Driven Uptake of Salient Linguistic Features | |
دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 33-49 | ||
Mohammad Hossein Yousefi؛ Farzad Rostami؛ Davoud Amini | ||
10. | The Relationship between Self-esteem and Conversational Dominance of Iranian EFL Learners’ Speaking | |
دوره 5، شماره 1، خرداد 2017، صفحه 55-68 | ||
Rasa Faramarzzadeh؛ Davoud Amini | ||