دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

 آمار

تعداد نشریات5
تعداد شماره‌ها113
تعداد مقالات1,293
تعداد مشاهده مقاله1,271,227
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,123,561
Azman, Nur Izzati, Amini, Mansour, Siew Eng, Lin, Alavi, Masoumeh. (1399). Instructors and Students’ Use of Literal, Reorganization, and Inferential Reading Strategies. , 8(2), 179-196. doi: 10.22049/jalda.2020.26960.1216
Nur Izzati Azman; Mansour Amini; Lin Siew Eng; Masoumeh Alavi. "Instructors and Students’ Use of Literal, Reorganization, and Inferential Reading Strategies". , 8, 2, 1399, 179-196. doi: 10.22049/jalda.2020.26960.1216
Azman, Nur Izzati, Amini, Mansour, Siew Eng, Lin, Alavi, Masoumeh. (1399). 'Instructors and Students’ Use of Literal, Reorganization, and Inferential Reading Strategies', , 8(2), pp. 179-196. doi: 10.22049/jalda.2020.26960.1216
Azman, Nur Izzati, Amini, Mansour, Siew Eng, Lin, Alavi, Masoumeh. Instructors and Students’ Use of Literal, Reorganization, and Inferential Reading Strategies. , 1399; 8(2): 179-196. doi: 10.22049/jalda.2020.26960.1216


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب