دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

 آمار

تعداد نشریات5
تعداد شماره‌ها108
تعداد مقالات1,228
تعداد مشاهده مقاله1,146,427
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,004,980
Azman, Nur Izzati, Amini, Mansour, Siew Eng, Lin, Alavi, Masoumeh. (1399). Instructors and Students’ Use of Literal, Reorganization, and Inferential Reading Strategies. , 8(2), 179-196. doi: 10.22049/jalda.2020.26960.1216
Nur Izzati Azman; Mansour Amini; Lin Siew Eng; Masoumeh Alavi. "Instructors and Students’ Use of Literal, Reorganization, and Inferential Reading Strategies". , 8, 2, 1399, 179-196. doi: 10.22049/jalda.2020.26960.1216
Azman, Nur Izzati, Amini, Mansour, Siew Eng, Lin, Alavi, Masoumeh. (1399). 'Instructors and Students’ Use of Literal, Reorganization, and Inferential Reading Strategies', , 8(2), pp. 179-196. doi: 10.22049/jalda.2020.26960.1216
Azman, Nur Izzati, Amini, Mansour, Siew Eng, Lin, Alavi, Masoumeh. Instructors and Students’ Use of Literal, Reorganization, and Inferential Reading Strategies. , 1399; 8(2): 179-196. doi: 10.22049/jalda.2020.26960.1216


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب