دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

 آمار

تعداد نشریات5
تعداد شماره‌ها116
تعداد مقالات1,365
تعداد مشاهده مقاله1,367,700
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,327,615
Malmir, Ali, Mazloom, Parisa. (1400). The Impact of Group Dynamic Assessment (GDA) vs. Computerised Dynamic Assessment (C-DA) on Iranian EFL Learners’ Pragmatic Comprehension. , 9(1), 65-92. doi: 10.22049/jalda.2021.26985.1222
Ali Malmir; Parisa Mazloom. "The Impact of Group Dynamic Assessment (GDA) vs. Computerised Dynamic Assessment (C-DA) on Iranian EFL Learners’ Pragmatic Comprehension". , 9, 1, 1400, 65-92. doi: 10.22049/jalda.2021.26985.1222
Malmir, Ali, Mazloom, Parisa. (1400). 'The Impact of Group Dynamic Assessment (GDA) vs. Computerised Dynamic Assessment (C-DA) on Iranian EFL Learners’ Pragmatic Comprehension', , 9(1), pp. 65-92. doi: 10.22049/jalda.2021.26985.1222
Malmir, Ali, Mazloom, Parisa. The Impact of Group Dynamic Assessment (GDA) vs. Computerised Dynamic Assessment (C-DA) on Iranian EFL Learners’ Pragmatic Comprehension. , 1400; 9(1): 65-92. doi: 10.22049/jalda.2021.26985.1222


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب