تعداد نشریات | 5 |
تعداد شمارهها | 112 |
تعداد مقالات | 1,261 |
تعداد مشاهده مقاله | 1,227,395 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,087,789 |
1. | Book Review: "New Materialist Explorations into Language Education" | |
دوره 10، شماره 2، دی 2022، صفحه 289-292 | ||
Zohre Mohammadi Zenouzagh | ||
2. | Comparative Effects of Teacher-Directed and Collaborative Reading on EFL Learners’ Receptive Skills | |
دوره 9، شماره 1، تیر 2021، صفحه 11-32 | ||
Ensiye Niknahad؛ Zohre Mohamadi | ||
3. | Developing and Validating a Potential Evaluation Inventory to Assess EFL Teachers’ Engagement | |
دوره 10، شماره 2، دی 2022، صفحه 145-181 | ||
Masoumeh Ghamoushi؛ Zohre Mohammadi Zenouzagh؛ Mohammad Hashamdar | ||
4. | Mediating Role of Identity Styles and Learner Autonomy in Writing Ability | |
دوره 3، شماره 1، خرداد 2015، صفحه 97-115 | ||
Aisan Norozi؛ zohre Mohamadi | ||
5. | The Effect of Mobile-Assisted Teaching of Collocations on Reading Ability of Iranian EFL Learners | |
دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 111-138 | ||
Mehrnaz Jamshidi؛ Zohreh Mohamadi Zenouzagh | ||