تعداد نشریات | 5 |
تعداد شمارهها | 112 |
تعداد مقالات | 1,260 |
تعداد مشاهده مقاله | 1,227,124 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,087,489 |
1. | Identity and Its Ramifications Among Advanced Adult Iranian Learners of English | |
دوره 9، شماره 2، دی 2021، صفحه 35-57 | ||
Behrooz Marzban؛ Seyyed Mohammad Reza Adel؛ Ahmad Reza Eghtesadi؛ Mahmood Elyasi | ||
2. | Instructors and Students’ Use of Literal, Reorganization, and Inferential Reading Strategies | |
دوره 8، شماره 2، دی 2020، صفحه 179-196 | ||
Nur Izzati Azman؛ Mansour Amini؛ Lin Siew Eng؛ Masoumeh Alavi | ||
3. | Motivational Determinants of Code-Switching in Iranian EFL Classrooms | |
دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 151-173 | ||
Shahla Nazeri؛ Davoud Amini؛ Farzad Salahshoor | ||
4. | The Effect of Visual Representation, Textual Representation, and Glossing on Second Language Vocabulary Learning | |
دوره 7، شماره 2، آذر 2019، صفحه 185-200 | ||
Farnaz Sahebkheir | ||
5. | The Efficacy of Procedural and Declarative Learning Strategies on EFL Students’ Oral Proficiency | |
دوره 4، شماره 1، خرداد 2016، صفحه 45-61 | ||
Dr. Mansour Amini؛ Dr. ٍSeyed Saber Alavi Hosseini؛ Dr. Ali Zahabi | ||
6. | The Persian Cultural Schema: Compliment Response Strategies on Social Networking SitesAmong Persian EFL Learners | |
دوره 7، شماره 2، آذر 2019، صفحه 61-81 | ||
Farzad Sharifian؛ Azizeh Chalak؛ Zeinab Dehkordi | ||
7. | Time of Memorization and English Spelling Difficulties among Iranian EFL Students in Malaysia | |
دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 105-118 | ||
Maryam Alipour؛ Khazriati Salehuddin؛ Siti Hamin Stapa | ||