دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

 آمار

تعداد نشریات5
تعداد شماره‌ها111
تعداد مقالات1,245
تعداد مشاهده مقاله1,193,073
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,053,084

1.

Collectivizing an Orientation to Turn-Allocation as a Learnable Through Pre-Task Planning

دوره 11، شماره 2، دی 2023، صفحه 133-160
Nuria Ballesteros Soria؛ Rémi Adam van Compernolle

2.

ELF and Sociocultural Theory: An Integrated Approach

دوره 11، شماره 2، دی 2023، صفحه 161-181
Enrico Grazzi

3.

Integration and Compatibility of Sociocultural Theory and Cognitive Linguistics for Second Language Lexicogrammar Instruction

دوره 11، شماره 2، دی 2023، صفحه 85-106
Benjamin White؛ Kyoko Masuda

4.

JALDA's Interview with Professor James P. Lantolf

دوره 8، شماره 2، دی 2020، صفحه 3-21
James P. Lantolf؛ Saeed Karimi-Aghdam

5.

L2 Motivation as Seen Through the Lenses of Sociocultural Theory and Complexity / Dynamic Systems Theory: Are They Commensurable?

دوره 11، شماره 2، دی 2023، صفحه 31-61
Michael Amory؛ Mariana Lima Becker

6.

Reflections on the Special Issue and the Significance of Pre-Paradigm Thinking for the Field of Second Language Acquisition

دوره 11، شماره 2، دی 2023، صفحه 205-231
James P. Lantolf

7.

Sociocultural Theory, Intertheory Dialogues and (In-)Commensurabilities in the Field of Second Language Acquisition: Introduction to the Special Issue

دوره 11، شماره 2، دی 2023، صفحه 1-30
Saeed Karimi-Aghdam؛ Rémi A. van Compernolle

8.

Vygotskian Sociocultural Theory for Second Language Learners: Addressing In/commensurabilities with Popular School-Based Curricula

دوره 11، شماره 2، دی 2023، صفحه 183-204
Alessandro Rosborough؛ Jennifer Wimmer


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب